DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Комп'ютерних наук, математики, фізики та економіки >
Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13170

Назва: Реалізація особистісно орієнтованого підходу в підручниках з математики для старшої школи
Автори: Бурда, М.І.
Ключові слова: математика
зміст
підручник
вимоги
рівні навчання
Дата публікації: 2019
Короткий огляд (реферат): Пропонуються методичні вимоги до відбору змісту шкільних підручників з математики (укрупнення, інтеграція, візуалізація, прикладна спрямованість навчального матеріалу та ін.). Обґрунтовується, що виділені вимоги забезпечують особистісну орієнтацію змісту підручників.
Опис: Бурда М. І. Реалізація особистісно орієнтованого підходу в підручниках з математики для старшої школи / М. І. Бурда // Матеріали V Всеукраїнської науково-практичної конференції “Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи”, м. Полтава, 19-20 листопада 2019 р. – Полтава : Астрая, 2019. – С. 7-8.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13170
Розташовується у зібраннях:Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Burda.pdf297,72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок