DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2018(22) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13129
|
Назва: | Забезпечення гендерної рівності учнів на уроках трудового навчання: методичний аспект |
Автори: | Маєвська, О.М. |
Ключові слова: | гендер гендерна рівність гендерна компетентність гендерний підхід трудове навчання |
Дата публікації: | 2018 |
Короткий огляд (реферат): | Розглянуто технології забезпечення гендерної рівності учнів на уроках трудового навчання. Встановлено, що зміст гендерного виховання учнів зорієнтовано на розвиток ціннісних орієнтацій, оволодіння навичками, які сприяють ефективному засвоєнню змісту гендерного виховання, а також практичному застосуванню набутих знань та цінностей у повсякденному житті. Подолання шаблонного мислення із гендерного питання на уроках трудового навчання у школах України має чітко відповідати стратегії упровадження гендерної рівності та недискримінації у сфері освіти. Подолання гендерної нерівності на уроках відкриє дітям ширший вибір видів трудової діяльності. Освітньо-виховним установам належить головна роль у гендерному вихованні дітей. |
Опис: | Маєвська О. М. Забезпечення гендерної рівності учнів на уроках трудового навчання: методичний аспект / О. М. Маєвська // Витоки педагогічної майстерності : зб. наук. праць. Вип. 22 / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка ; гол. ред. М. І. Степаненко. – Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2018. – С. 129-134. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13129 |
Розташовується у зібраннях: | 2018(22)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|