DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра біології, здоров’я людини та фізичної реабілітації >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Здоров’я людини: теоретичні, практичні та методичні аспекти (2016) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13122

Назва: Особливості створення здоров'язбережувального середовища в освітньому просторі початкової школи
Автори: Васильєва, Н.В.
Слободяник, І.В.
Ключові слова: людина
початкова школа
освітній простір
вчитель початкової школи
здоров’я школяра
Дата публікації: 2016
Короткий огляд (реферат): Сучасне уявлення про людину полягає в тому, що виділяється кілька системних рівнів людини: нижчий — фізичний (тілесний) або соматичний рівень (грец. soma — тіло); середній — психічний (грец. psyche — душа) і вершина піраміди — морально-духовний рівень (грец. nous — дух), але усі три рівні міцно залежать один від одного. Разом із тим, поряд з фізіологічними показниками, маркерами рівня здоров’я є більш високого системного рангу: узгодженість і взаємодія окремих функцій, урівноваженість їх із середовищем існування, адаптація до його змін.
Опис: Васильєва Н. В. Особливості створення здоров'язбережувального середовища в освітньому просторі початкової школи / Н. В. Васильєва, І. В. Слободяник // Здоров’я людини: теоретичні, практичні та методичні аспекти. Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції / За загальною редакцією проф. М.В. Гриньової. - Полтава: Астрая, 2016. - С. 267-272.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13122
Розташовується у зібраннях:Здоров’я людини: теоретичні, практичні та методичні аспекти (2016)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
95.pdf319,07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок