DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра біології, здоров’я людини та фізичної реабілітації >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Здоров’я людини: теоретичні, практичні та методичні аспекти (2016) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13122
|
Назва: | Особливості створення здоров'язбережувального середовища в освітньому просторі початкової школи |
Автори: | Васильєва, Н.В. Слободяник, І.В. |
Ключові слова: | людина початкова школа освітній простір вчитель початкової школи здоров’я школяра |
Дата публікації: | 2016 |
Короткий огляд (реферат): | Сучасне уявлення про людину полягає в тому, що виділяється кілька системних рівнів людини: нижчий — фізичний (тілесний) або соматичний рівень (грец. soma — тіло); середній — психічний (грец. psyche —
душа) і вершина піраміди — морально-духовний рівень (грец. nous —
дух), але усі три рівні міцно залежать один від одного. Разом із тим, поряд з фізіологічними показниками, маркерами рівня здоров’я є більш
високого системного рангу: узгодженість і взаємодія окремих функцій,
урівноваженість їх із середовищем існування, адаптація до його змін. |
Опис: | Васильєва Н. В. Особливості створення здоров'язбережувального середовища в освітньому просторі початкової школи / Н. В. Васильєва, І. В. Слободяник // Здоров’я людини: теоретичні, практичні та методичні аспекти. Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції / За загальною редакцією проф. М.В. Гриньової. - Полтава: Астрая, 2016. - С. 267-272. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13122 |
Розташовується у зібраннях: | Здоров’я людини: теоретичні, практичні та методичні аспекти (2016)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|