DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Проектування позитивного життєвого простору особистості >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12942
|
Назва: | Дослідження когнітивного компонента професійної самосвідомості педагогів |
Автори: | Метельська, Н.Й. |
Ключові слова: | самосвідомість професійна самосвідомість конгнітивний компонент педагоги |
Дата публікації: | 2019 |
Короткий огляд (реферат): | Сьогодні професійна діяльність, яка здійснюється фахівцем в освітній установі, висуває особливі вимоги до його особистості. Специфіка роботи педагогів вимагає вивчення психологічних особливостей компонентів структури їхньої самосвідомості та динаміки їх розвитку, оскільки таке дослідження дає змогу визначити провідні чинники формування особистості фахівця, здатного успішно здійснювати професійну діяльність в освітній галузі. Проведений аналіз наукових праць засвідчив, що хоча питання розвитку професійної самосвідомості працівників освіти і були предметом ґрунтовних досліджень (А. Маркова, Л. Мітіна, В. Панок, К. Седих, В. Семиченко, Н. Чепелєва та ін.), вони не можуть вважатись повністю вичерпаними. |
Опис: | Метельська Н. Й. Дослідження когнітивного компонента професійної самосвідомості педагогів / Н. Й. Метельська // Проектування позитивного життєвого простору особистості : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 18 – 19 квітня 2019 р., Полтава / [упоряд. О. І. Березан]. – Полтава : ТОВ «АСМІ», 2019. – С. 72-74. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12942 |
Розташовується у зібраннях: | Проектування позитивного життєвого простору особистості
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|