DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Проектування позитивного життєвого простору особистості >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12941
|
Назва: | Педагогічна фасилітація у професійній підготовці майбутніх учителів початкової школи |
Автори: | Мірошниченко, Т.В. |
Ключові слова: | педагогічна фасилітація професійна підготовка майбутній вчитель початкова школа |
Дата публікації: | 2019 |
Короткий огляд (реферат): | Соціальне замовлення на гуманістично орієнтованого педагога, здатного до творчого розв’язання педагогічних завдань, актуалізує проблему якісної професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів на засадах суб’єкт-суб’єктної взаємодії учасників освітнього процесу. Пошук ефективних методів, засобів, технологій формування фахових компетентностей студентів обумовлює звернення до педагогічної фасилітації – особливого типу співпраці, що забезпечує створення психологічно комфортних умов для творчого саморозвитку і самореалізації особистості. |
Опис: | Мірошниченко Т. В. Педагогічна фасилітація у професійній підготовці майбутніх учителів початкової школи / Т. В. Мірошниченко // Проектування позитивного життєвого простору особистості : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 18 – 19 квітня 2019 р., Полтава / [упоряд. О. І. Березан]. – Полтава : ТОВ «АСМІ», 2019. – С. 70-72. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12941 |
Розташовується у зібраннях: | Проектування позитивного життєвого простору особистості
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|