DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2008(5) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/129

Назва: Теоретичні засади організації професійного зростаня вчителів загальносвітніх навчальних закладів
Автори: Литвинюк, Л.В.
Ключові слова: професійне зростання вчителя
компоненти та рівні професійного зростання
Дата публікації: 2008
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): У статті розкривається зміст поняття "професійне зростання вчителя", розроблена структура зазначеного процесу, що відображає його взаємозв'язок із професіоналізмом педагога. Визначено критерії та рівні професійного зростання вчителя.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/129
Розташовується у зібраннях:2008(5)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
litv.pdf87,2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок