DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2008(5) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/129
|
Назва: | Теоретичні засади організації професійного зростаня вчителів загальносвітніх навчальних закладів |
Автори: | Литвинюк, Л.В. |
Ключові слова: | професійне зростання вчителя компоненти та рівні професійного зростання |
Дата публікації: | 2008 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | У статті розкривається зміст поняття "професійне зростання вчителя", розроблена структура зазначеного процесу, що відображає його взаємозв'язок із професіоналізмом педагога. Визначено критерії та рівні професійного зростання вчителя. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/129 |
Розташовується у зібраннях: | 2008(5)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|