DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2019(73) >
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12847
|
Название: | Аналіз сучасних технологій навчання здоров’ю |
Авторы: | Каденко, І. Пальчик, О. Дехтярьова, О. Бахмат, Л. |
Ключевые слова: | здоров’язбережувальні технології технологій навчання здоров’ю освітній процес заклади освіти |
Issue Date: | 2019 |
Краткий осмотр (реферат): | В статті висвітлено проблему медико-демографічної ситуації в Україні, яка чітко демонструє негативні тенденції рівня захворюваності, від’ємного природного приросту населення та ін., що ставить завдання перед науковою та освітянською елітами щодо пошуку нових шляхів збереження здоров’я молоді.
Представлено аналіз літературних джерел стосовно сучасних технологій навчання здоров’ю в закладах освіти, які активно впроваджуються в освітній процес, що дає можливість стверджувати, що освітянський простір має великий потенціал здоров’язбереження. Встановлено, що саме технології навчання здоров’ю є дуже популярними серед освітян і характеризуються активним впровадженням різноманітних форм і заходів у освітній процес. В статті наведено результати моніторингу освітнього процесу, стосовно впровадження технологій навчання здоров’ю, який дає можливість надати високу оцінку діяльності викладачів кафедри природничих дисциплін Комунального закладу «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради відносно заходів по здоров’язбереженню та визначити подальші перспективи роботи, які полягають у розробці вибіркових курсів по безпеці життєдіяльності та в еколого-природничому напрямку. |
Описание: | Каденко І. Аналіз сучасних технологій навчання здоров’ю / І. Каденко, О. Пальчик, О. Дехтярьова, Л. Бахмат // Педагогічні науки : наук. журн. / гол. ред. М. І. Степаненко ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2018. – Вип. 73. – С. 43-49. |
URI: | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12847 |
Appears in Collections: | 2019(73)
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|