DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2019(73) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12844

Назва: Поняття і сутність методики навчання учнів технічному моделюванню у закладах позашкільної освіти
Автори: Козирод, О.Г.
Ключові слова: позашкільна освіта
освітній процес закладу позашкільної освіти
гурткова робота
методика навчання учнів
технічне моделювання
Дата публікації: 2019
Короткий огляд (реферат): В статті обґрунтовано сутність та практичну значимість методики навчання учнів технічному моделюванню в процесі гурткових занять науковотехнічного напряму закладу позашкільної освіти. Висвітлено зміст, методи, засоби методичної роботи у процесі організації і проведення гурткових занять з технічного моделювання. Схарактеризовано аспекти впливу мікросередовища гуртка на всебічний розвиток і становлення особистості кожного вихованця. Розглянуто спектр завдань методичного забезпечення діяльності керівника гуртка з технічного моделювання.
Опис: Козирод О. Поняття і сутність методики навчання учнів технічному моделюванню у закладах позашкільної освіти / О. Козирод // Педагогічні науки : наук. журн. / гол. ред. М. І. Степаненко ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2018. – Вип. 73. – С. 24-30.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12844
Розташовується у зібраннях:2019(73)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
KOZYROD.pdf144,58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок