DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2019(73) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12837
|
Назва: | Резерви піднесення якості шкільної математичної освіти |
Автори: | Лутфуллін, М.В. |
Ключові слова: | навчальні перевантаження нормування навчальної діяльності учнів структуралізм темп викладання мотиви навчання розвиток мислення поєднання індуктивних і дедуктивних методів навчання |
Дата публікації: | 2019 |
Короткий огляд (реферат): | Проведено аналіз найпоширеніших перешкод на шляху успішного навчання математики в загальноосвітніх навчальних закладах, обґрунтовано першочергову необхідність спрямування методичної роботи в школі на усунення аномальних навчальних перевантажень і нормування навчальної діяльності учнів, розкрито важливе значення таких резервів підвищення якості математичної освіти, як вивчення і використання методичних досягнень минулого, зниження темпу викладання, забезпечення міцних внутрішньопредметних і міжпредметних зв’язків математичних дисциплін, рішуча відмова від механічного заучування математичних визначень, формул і правил, розвиток мислення учнів і пробудження в них бажання вивчати математику шляхом самостійного розв’язування задач, застосування індуктивних і дедуктивних методів навчання в нерозривному взаємозв’язку. |
Опис: | Лутфуллін М. В. Резерви піднесення якості шкільної математичної освіти / М. В. Лутфуллін // Педагогічні науки : наук. журн. / гол. ред. М. І. Степаненко ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2018. – Вип. 73. – С. 11-17. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12837 |
Розташовується у зібраннях: | 2019(73)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|