DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра біології, здоров’я людини та фізичної реабілітації >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Здоров’я людини: теоретичні, практичні та методичні аспекти (2015) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12800

Назва: Характеристика здоров'язбережувальної компетентності майбутніх учителів природничих дисциплін щодо реалізації здоров'язбережувальних технологій у професійній діяльності
Автори: Дяченко-Богун, М.М.
Ключові слова: здоров'язберігаючі технології
природничі дисципліни
майбутній вчитель
компетентність
майбутній вчитель природничих дисциплін
Дата публікації: 2015
Короткий огляд (реферат): На сучасному етапі людина, її життя і здоров’я визначаються як найвищі людські цінності, бо саме вони є показником цивілізованості суспільства, головним критерієм ефективності діяльності всіх його сфер. З огляду на це, особливої актуальності набуває зауваження Л. Мещерякової про те, що: «…якщо суспільство усвідомлено ставиться до стратегічних пріоритетів власного майбутнього, то його цілі повинні бути однозначно відбиті в системі освіти та підкріплені відповідними ресурсами й методами їх досягнення». Підтвердженням цього є й найважливіші стратегічні завдання визначені національною програмою «Освіта (Україна XXI століття)» і «Діти України», Національною доктриною розвитку освіти й програмою «Здоров’я нації», що полягають у визначеному всебічному розвитку людини, становленню її духовного, психічного та фізичного здоров’я. Консолідація ресурсів школи в збереженні здоров’я учнів стимулює використання здоров’язбережувального потенціалу природничих дисциплін. Тому проблема формування здоров'язбережувальної компетентності у майбутніх вчителів природничих дисциплін є актуальною і має беззаперечне теоретичне і практичне значення.
Опис: Дяченко-Богун М. М. Характеристика здоров'язбережувальної компетентності майбутніх учителів природничих дисциплін щодо реалізації здоров'язбережувальних технологій у професійній діяльності / М. М. Дяченко-Богун // Здоров’я людини: теоретичні, практичні та методичні аспекти. Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції / За загальною редакцією проф. М.В. Гриньової. - Полтава: Астрая, 2015. - С. 41-42.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12800
Розташовується у зібраннях:Здоров’я людини: теоретичні, практичні та методичні аспекти (2015)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
19.pdf117,95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок