DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
18 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12776

Назва: Ідеї виховання молоді у педагогічній спадщині Г. Ващенка
Автори: Парада, А.В.
Ключові слова: виховання молоді
Ващенко Григорій
Ващенко Григорій Григорович
виховання
патріотичне виховання
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): На сучасному етапі розвитку держави, коли Україна розбудовує свою європейську державність, розвиток українського суспільства полягає у координації виховних зусиль усіх основних напрямків виховання, забезпечивши їх єдність та гармонійність. Головною метою у вихованні молоді є формування духовного, патріотичного, морально-етичного, фізичного, громадського виховання, як організованої української національної системи у розвитку особистості. Ми знаємо багатьох видатних діячів, педагогів, які внесли великий вклад в історію щодо виховання молоді, та відомий видатний педагог, психолог, письменник, громадський діяч, професор Григорій Григорович Ващенко (1878-1967 рр.) є також великим творцем української національної системи виховання молоді. У педагогічній спадщині професора розкриваються ідеї духовного, патріотичного, морально-етичного, фізичного, громадського виховання молоді, як системи заходів розвитку кожної індивідуальності. Метою даної статті є аналіз основних ідей виховання молоді в педагогічній спадщині Г. Ващенка.
Опис: Парада А. В. Ідеї виховання молоді у педагогічній спадщині Г. Ващенка / А. В. Парада // Дидаскал. - 2018. - № 18. - С. 205-207.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12776
Розташовується у зібраннях:18

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
58.pdf271,59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок