DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
18 >
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12772
|
Название: | Традиції духовно-морального виховання дітей при Православних монастирях поч. XIX ст. |
Авторы: | Фазан, Т.П. |
Ключевые слова: | виховання духовно-моральне виховання виховання дітей християнська педагогіка правослвна педагогіка монастирське виховання педагогічні методи виховання методи виховання |
Issue Date: | 2018 |
Краткий осмотр (реферат): | Основною метою виховання в нашому суспільстві є гармонійно розвинена й суспільно активна особистість. Вона повинна володіти науковим світоглядом, високоморальним потенціалом, бажати і вміти працювати, бути багатою духовно і
добре сформованою фізично. Іншими словами, бути наближеною до досконалості. У різних народів ідеали досконалості дуже схожі, вони поєднують в собі якості, які характеризують всебічно і гармонійно розвинену людину: розум, красу, високі моральні чесноти, фізичну силу, витривалість тощо. Тобто, всебічно розвинена людина – це та, в якої добре розвинені всі її сторони. Формування такого виховного ідеалу відбувалося під впливом багатьох факторів, які були актуальними в тій чи іншій місцевості. Саме вони зумовлювали виховні ідеали. Український ідеал у
вихованні має джерелом християнство та його культуру. Християнство, яке прийшло на зміну греко-римській культурі в Європі, не відкинуло її педагогіку, а використавши, переробило в дусі євангельської науки. |
Описание: | Фазан Т. П. Традиції духовно-морального виховання дітей при Православних монастирях поч. XIX ст. / Т. П. Фазан // Дидаскал. - 2018. - № 18. - С. 192-197. |
URI: | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12772 |
Appears in Collections: | 18
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|