DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
18 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12766
|
Назва: | З історії розвитку жіночої педагогічної освіти |
Автори: | Івасенко, Н.О. |
Ключові слова: | жіноча педагогічна освіта педагогічна освіта освіта жіноча освіта учительські семінарії вища освіта історія вищої освіти жіноча освіта в Україні |
Дата публікації: | 2018 |
Короткий огляд (реферат): | Хороша освіта та належне виховання – це перепустка до успішного життя
кожної людини. Значення освіти важко переоцінити. Певною мірою вона є способом самовираження для кожного із нас: освіта, а згодом і працевлаштування, подальші перспективи – це самостійність та незалежність. Ще зовсім нещодавно (якихось сто із гаком років тому) жінкам в Україні отримати ці ключові інструменти для самореалізації було досить складно. Тож спробуємо оглядово показати розвиток жіночої освіти початку минулого століття. Нещодавно нами було проведено опитування серед колег-студентів, і, на жаль, майже половина з них вважають, що жінка може самореалізуватися та досягти успіхів лише здобуваючи гуманітарні спеціальності. І це у світі гендерної рівності! На думку Іванни Черччович, «жіноча освіта» – збірне поняття, яке охоплює
комплекс проблем і дискусій навколо навчання дівчат і жінок від початкової до вищої школи. Воно містить питання гендерної рівності й однакового для всіх доступу до освіти, проблему роздільного навчання та його релігійного спрямування як звично релевантної до жінок практики. |
Опис: | Івасенко Н. О. З історії розвитку жіночої педагогічної освіти / Н. О. Івасенко // Дидаскал. - 2018. - № 18. - С. 177-178. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12766 |
Розташовується у зібраннях: | 18
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|