DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
18 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12765
|
Назва: | Особливості взаємодії викладачів і студентів у Києво-Могилянському колегіумі (1632-1701 рр.) |
Автори: | Костиренко, Т.О. |
Ключові слова: | Києво-Могилянський колегіум братська школа вища школа історія вищої школи в Україні історія Києво-Могилянського колегіуму |
Дата публікації: | 2018 |
Короткий огляд (реферат): | Педагогічні аспекти модернізації навчально-виховного процесу вищої школи відповідно стратегічних завдань трансформації і розвитку освіти в Україні пов’язуються сучасними вченими з проблемою формування суб’єкт-суб’єктних відносин викладачів і студентів. В основу цих відносин покладено принцип людиноцентризму, сутність якого полягає в інтегральному прояві міжособистісної людяності, створення належних умов для професійного становлення майбутнього
фахівця на засадах гуманізму і творчої діяльності.
Звернення до традицій і особливостей формування відносин викладачів і
студентів у вищих навчальних закладах України минулого дозволяє, на нашу думку, забезпечити розвиток високої культури міжособистісної взаємодії суб’єктів навчального процесу вишу у сучасних умовах, зберегти шанобливе ставлення до історико-культурної спадщини функціонування вітчизняної вищої школи. |
Опис: | Костиренко Т. О. Особливості взаємодії викладачів і студентів у Києво-Могилянському колегіумі (1632-1701 рр.) / Т. О. Костиренко // Дидаскал. - 2018. - № 18. - С. 172-176. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12765 |
Розташовується у зібраннях: | 18
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|