DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
18 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12762
|
Назва: | Методологія дослідження організаційно-педагогічних засад діяльності Полтавського учительського інституту (1914-1941рр.) |
Автори: | Шевчук, М.М. |
Ключові слова: | Полтавськи йучительський інститут історико-порівняльний метод метод моделювання методи дослідження метод індукції метод аналізу |
Дата публікації: | 2018 |
Короткий огляд (реферат): | Системне і глибоке вивчення особливостей функціонування Полтавського
учительського інституту протягом 1914-1941 рр. неможливе без ґрунтовного аналізу методологічної бази. Система методологічних підходів повинна сприяти координації різних рівнів методологічної рефлексії континуума досліджуваного об’єкта, який проявляється у просторових та часових, процесуальних і фактологічних, кількісних і якісних характеристиках. До числа загальнонаукових методів входять: метод індукції, дедукції, аналізу, синтезу, моделювання, абстрагування, конкретизації, порівняння т.д. Метод індукції використовують для виконання послідовних емпіричних
прийомів. Він ґрунтується на формальному умовиводі, переходу від аналізу окремих фактів і явищ, які дають змогу дійти до загального. Метод дедукції є процесом
виведення висновків від загального до конкретного.
Суть методу аналізу полягає у «розділенні» цілого на менші частини, його
складові (більш прості частини) та виокремленні нових сторін, властивостей та
зв’язків. Зауважимо, що методи аналізу та синтезу відіграють дуже важливу роль у процесі проведення як педагогічних досліджень, так і наукових розвідок з інших галузей знань. |
Опис: | Шевчук М. М. Методологія дослідження організаційно-педагогічних засад діяльності Полтавського учительського інституту (1914-1941рр.) / М. М. Шевчук // Дидаскал. - 2018. - № 18. - С. 161-164. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12762 |
Розташовується у зібраннях: | 18
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|