DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
18 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12759
|
Назва: | Формування проектно-технологічної культури майбутніх викладачів практичного навчання |
Автори: | Чорнусь, С.М. |
Ключові слова: | проектно-технологічна культура майбутній вчитель культура педагога педагогічна освіта професійна підготовка педагога педагог педагогічна освіта технології навчання |
Дата публікації: | 2018 |
Короткий огляд (реферат): | Світові процеси глобалізації культурного і освітнього простору, частиною яких є інтеграційні процеси, несуть в собі великий потенціал для розвитку гуманітарної освіти в нашій країні. Перспективи його поновлення роблять актуальними завдання підготовки професіонала, здатного до проектування власної діяльності в
різних соціокультурних ситуаціях, готового знаходити шляхи вирішення виникаючих проблем незалежно від обставин, що склалися, виробляти особливу стратегію професійного мислення, поведінки і діяльності.
Основною умовою реалізації цих вимог, які визначають орієнтири вищої педагогічної освіти, є перехід до нової освітньої парадигми, домінуючим фактором
якої виступає культура, виховання «культури людини».
Принципово новим явищем загальноосвітньої практики сьогодні стає проектно-технологічна культура педагога. |
Опис: | Чорнусь С. М. Формування проектно-технологічної культури майбутніх викладачів практичного навчання / С. М. Чорнусь // Дидаскал. - 2018. - № 18. - С. 149-152. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12759 |
Розташовується у зібраннях: | 18
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|