DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
18 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12745
|
Назва: | Проблема впровадження інтерактивних технологій в процес професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи |
Автори: | Шевирьова, Г.Г. |
Ключові слова: | інформаційні технології інтерактивні технології навчання методи навчання майбутній вчитель початкової школи дистанційне навчання |
Дата публікації: | 2018 |
Короткий огляд (реферат): | XXI століття характеризується активним розвитком сучасних технологій:
семінар, лекція, модульне навчання, дистанційне навчання та ін. Нинішня система освіти вимагає від молодих фахівців творчого, інноваційного, нестандартного підходу для поліпшення якості освіти, підвищення культурного, виховного та, найголовніше, наукового рівня молодших школярів. В процесі професійної підготовки майбутні вчителі початкової школи повинні оволодіти необхідною базою знань для того, щоб застосовувати цікаві, нестандартні методи навчання у навчально-виховному процесі.
На сьогоднішній день, в освітнє середовище бурхливо впроваджуються як
інноваційні, так і інформаційні технології навчання. До інформаційних технологій слід віднести: Інтернет, соціальні мережі, аудіо-, відео- засоби, медіа-технології. |
Опис: | Шевирьова Г. Г. Проблема впровадження інтерактивних технологій в процес професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи / Г. Г. Шевирьова // Дидаскал. - 2018. - № 18. - С. 102-104. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12745 |
Розташовується у зібраннях: | 18
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|