DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
18 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12738
|
Назва: | Практичне втілення опорно-сигнальних схем як різновиду інформаційних технологій у вищих закладах освіти |
Автори: | Бондаренко, Т.С. |
Ключові слова: | опорно-сигнальні схеми освіта вищий навчальний заклад заклад вищої освіти технологія інформаційна технологія |
Дата публікації: | 2018 |
Короткий огляд (реферат): | Сучасний етап розвитку суспільства підпорядкований загальнолюдським законам, передове місце серед яких займає формування креативно мислячої, творчої
особистості на тлі технічного прогресу. Необхідність використання інформаційних
технологій вже не викликає ніяких сумнівів, оскільки технологія – це одна з найбільш динамічно розвинутих областей сучасного життя. Використання нових інформаційних технологій дозволяє підвищити ефективність процесу навчання,
сприяє здійсненню переходу до неперервної освіти, вирішує проблему доступу до
нових джерел різноманітної за складом і формами представлення інформації. А оскільки більшість знань людина починає отримувати у школі (якщо не в
дитячому садку), то безапеляційним постає і той факт, що застосування подібних
технологій повинно втілюватися вже з початкових класів, послідовно продовжуючись на наступних стадіях отримання освіти. |
Опис: | Бондаренко Т. С. Практичне втілення опорно-сигнальних схем як різновиду інформаційних технологій у вищих закладах освіти / Т. С. Бондаренко // Дидаскал. - 2018. - № 18. - С. 98-101. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12738 |
Розташовується у зібраннях: | 18
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|