DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
18 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12734

Назва: Резерви піднесення якості математичної освіти
Автори: Лутфуллін, М.В.
Ключові слова: математична освіта
Буссе Федір Іванович
навчальні перевантаження
викладання математики
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): Розвиток вітчизняної математичної науки і освіти протягом XIX-XX ст. відзначаєтся значними досягненнями, про що яскраво свідчать матеріали колективної монографії «Київські математики-педагоги». та історико-педагогічні дослідження В. Є. Прудникова. Цей час був багатий на важливі відкриття і винаходи у справі викладання математичних дисциплін у загальноосвітній і вищій школі. У першій половині ХІХ ст. відомий методист математики Федір Іванович Буссе (1794 — 1859) розпочинає активну боротьбу з багатовіковими традиціями догматичного навчання математики в школі, які вимагали від учнів механічного заучування визначень, правил, формул та інших видів навчального матеріалу. Догматичне, формальне навчання панувало в школах античної Греції й Риму, ще глибше укорінилося в середньовічних школах і залишалося домінуючою традицєю в системі шкільної освіти принаймні до середини ХІХ ст.
Опис: Лутфуллін М. В. Резерви піднесення якості математичної освіти / М. В. Лутфуллін // Дидаскал. - 2018. - № 18. - С. 89-92.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12734
Розташовується у зібраннях:18

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
22.pdf299,16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок