DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
18 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12734
|
Назва: | Резерви піднесення якості математичної освіти |
Автори: | Лутфуллін, М.В. |
Ключові слова: | математична освіта Буссе Федір Іванович навчальні перевантаження викладання математики |
Дата публікації: | 2018 |
Короткий огляд (реферат): | Розвиток вітчизняної математичної науки і освіти протягом XIX-XX ст. відзначаєтся значними досягненнями, про що яскраво свідчать матеріали колективної монографії «Київські математики-педагоги». та історико-педагогічні дослідження В. Є. Прудникова. Цей час був багатий на важливі відкриття і винаходи у справі викладання математичних дисциплін у загальноосвітній і вищій школі. У першій половині ХІХ ст. відомий методист математики Федір Іванович Буссе (1794 — 1859) розпочинає активну боротьбу з багатовіковими традиціями догматичного навчання математики в школі, які вимагали від учнів механічного заучування визначень, правил, формул та інших видів навчального матеріалу. Догматичне, формальне навчання панувало в школах античної Греції й Риму, ще глибше укорінилося в середньовічних школах і залишалося домінуючою традицєю в системі шкільної освіти принаймні до середини ХІХ ст. |
Опис: | Лутфуллін М. В. Резерви піднесення якості математичної освіти / М. В. Лутфуллін // Дидаскал. - 2018. - № 18. - С. 89-92. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12734 |
Розташовується у зібраннях: | 18
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|