DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
18 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12733
|
Назва: | Інноваційні технології навчання і виховання у вищих навчальних закладах I-II рівнів акредитації |
Автори: | Кікто, С.М. |
Ключові слова: | технології навчання вищі навчальні заклади заклади вищої освіти педагогічні технології інноваційні педагогічні технології навчальні педагогічні технології групова технологія навчання ігрові технології навчання |
Дата публікації: | 2018 |
Короткий огляд (реферат): | Об'єктивне прискорення науково-технічного і соціального прогресу, кризові
економічні, екологічні, демографічні, політичні та інші явища, що виникли у сучасному світі, неминуче позначаються на системі освіти, загострюють протиріччя і труднощі формування молодого покоління. Традиційні педагогічні засоби виховання, змісту й організації навчально-виховного процесу все частіше не спрацьовують. Через невідповідність темпів і характеру соціальних та педагогічних процесів виникають кризові явища в педагогіці. Одним із шляхів модернізації освітньої системи України постає упровадження в навчальний процес вищої школи інноваційних педагогічних технологій і методів. Інновації (італ. іnnovatione – новизна, нововведення) – нові форми організації діяльності і управління, нові види технологій, які охоплюють різні сфери життєдіяльності людства. Вперше з’явилось це поняття в зарубіжних дослідженнях 19 століття. |
Опис: | Кікто С. М. Інноваційні технології навчання і виховання у вищих навчальних закладах I-II рівнів акредитації / С. М. Кікто // Дидаскал. - 2018. - № 18. - С. 83-89. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12733 |
Розташовується у зібраннях: | 18
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|