DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
18 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12725

Назва: Удосконалення підготовки майбутніх учителів трудового навчання
Автори: Кітова, О.А.
Ключові слова: майбутній вчитель
майбутній вчитель трудового навчання
підготовка вчителя
учитель технологій
вчитель трудового навчання
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): Вплив політичних, економічних, соціальних та культурних змін, які відбуваються в житті, входження України до європейського освітнього та наукового простору потребує нових підходів до вирішення питань підготовки майбутніх фахівців. Освіта сьогодення, орієнтуючись на різнобічний та гармонійний розвиток людини, створюючи умови для самореалізації кожної особистості має відповідати і соціальним вимогам суспільства. В нормативно-правових документах увагу звернуто на необхідність оновлення змісту педагогічної освіти, її орієнтацію на зміни, що відбуваються в загальноосвітніх навчальних закладах. Так, відповідно до вимог оновленої навчальної програми з трудового навчання перед учителями поставлено завдання формувати в учнів ключові та предметні компетентності засобами наближення трудового навчання до життєвих потреб учнів, їх інтересів та природних здібностей. Отже, існує потреба у різнобічно-обізнаних і креативних учителях трудового навчання, готових до педагогічних інновацій.
Опис: Кітова О. А. Удосконалення підготовки майбутніх учителів трудового навчання / О. А. Кітова // Дидаскал. - 2018. - № 18. - С. 70-74.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12725
Розташовується у зібраннях:18

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
17.pdf283,12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок