DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
18 >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12724

Название: Анахронізми й аномалії навчального процесу: шляхи подолання
Авторы: Лутфуллін, В.С.
Ключевые слова: навчальний процес
навчально-виховна робота
девіантна поведінка
педагогічні технології
Issue Date: 2018
Краткий осмотр (реферат): Сучасний етап розвитку педагогічної науки й освітньої практики відзначається невпинним зростанням числа нових педагогічних технологій, автори яких обіцяють учителям і вихователям незаперечні успіхи при практичній реалізації їхніх методичних розробок і рекомендацій. На превеликий жаль, у багатьох випадках ці обіцянки не знаходять переконливого підтвердження в шкільній практиці. Наведемо деякі факти реального стану навчально-виховної роботи школи. Згідно з дослідженнями останніх років, в Україні спостережено загрозливе зростання кількості молодших школярів з вираженими ознаками антигромадської поведінки. Так, за даними, якими оперує Н. Онищенко, із 450 молодших школярів виявлено 276 (тобто 61%) учнів із девіантною поведінкою, причому 166 із них мають високий і середній рівень сформованості девіантної поведінки.
Описание: Лутфуллін В. С. Анахронізми й аномалії навчального процесу: шляхи подолання / В. С. Лутфуллін // Дидаскал. - 2018. - № 18. - С. 67-70.
URI: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12724
Appears in Collections:18

Files in This Item:

File Description SizeFormat
16.pdf278,27 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback