DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
18 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12724
|
Назва: | Анахронізми й аномалії навчального процесу: шляхи подолання |
Автори: | Лутфуллін, В.С. |
Ключові слова: | навчальний процес навчально-виховна робота девіантна поведінка педагогічні технології |
Дата публікації: | 2018 |
Короткий огляд (реферат): | Сучасний етап розвитку педагогічної науки й освітньої практики відзначається невпинним зростанням числа нових педагогічних технологій, автори яких
обіцяють учителям і вихователям незаперечні успіхи при практичній реалізації
їхніх методичних розробок і рекомендацій. На превеликий жаль, у багатьох випадках ці обіцянки не знаходять переконливого підтвердження в шкільній практиці.
Наведемо деякі факти реального стану навчально-виховної роботи школи.
Згідно з дослідженнями останніх років, в Україні спостережено загрозливе зростання кількості молодших школярів з вираженими ознаками антигромадської поведінки. Так, за даними, якими оперує Н. Онищенко, із 450 молодших школярів виявлено 276 (тобто 61%) учнів із девіантною поведінкою, причому 166 із них мають високий і середній рівень сформованості девіантної поведінки. |
Опис: | Лутфуллін В. С. Анахронізми й аномалії навчального процесу: шляхи подолання / В. С. Лутфуллін // Дидаскал. - 2018. - № 18. - С. 67-70. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12724 |
Розташовується у зібраннях: | 18
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|