DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
18 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12724

Назва: Анахронізми й аномалії навчального процесу: шляхи подолання
Автори: Лутфуллін, В.С.
Ключові слова: навчальний процес
навчально-виховна робота
девіантна поведінка
педагогічні технології
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): Сучасний етап розвитку педагогічної науки й освітньої практики відзначається невпинним зростанням числа нових педагогічних технологій, автори яких обіцяють учителям і вихователям незаперечні успіхи при практичній реалізації їхніх методичних розробок і рекомендацій. На превеликий жаль, у багатьох випадках ці обіцянки не знаходять переконливого підтвердження в шкільній практиці. Наведемо деякі факти реального стану навчально-виховної роботи школи. Згідно з дослідженнями останніх років, в Україні спостережено загрозливе зростання кількості молодших школярів з вираженими ознаками антигромадської поведінки. Так, за даними, якими оперує Н. Онищенко, із 450 молодших школярів виявлено 276 (тобто 61%) учнів із девіантною поведінкою, причому 166 із них мають високий і середній рівень сформованості девіантної поведінки.
Опис: Лутфуллін В. С. Анахронізми й аномалії навчального процесу: шляхи подолання / В. С. Лутфуллін // Дидаскал. - 2018. - № 18. - С. 67-70.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12724
Розташовується у зібраннях:18

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
16.pdf278,27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок