DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
18 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12719
|
Назва: | Методична компетентність майбутніх учителів математики з проблеми розвитку математичної культури учнів |
Автори: | Зінченко, Г.Ю. |
Ключові слова: | майбутній вчитель математична культура учнів математична освіта вчитель математики математична культура |
Дата публікації: | 2018 |
Короткий огляд (реферат): | Реформування системи вищої педагогічної освіти в Україні визначає інноваційний зміст і характер професійної підготовки вчителя, який виступає носієм конструктивних змін у формуванні світоглядних компетентностей учнів на основі засвоєння якісних знань та розвитку загальної й національної культури. Одним із ключових завдань шкільної математичної освіти є формування в
учнів ставлення до математики як невід’ємної складової культурного розвитку сучасної людини, необхідної умови її повноцінного життя в глобальному інформаційному просторі. Ознайомлення учнів зі світоглядними ідеями і методами математики як універсальної мови науки й техніки, ефективного засобу моделювання і дослідження процесів і явищ навколишнього світу, сприятиме, на нашу думку, становленню синтезу їх інтелектуальних здібностей та раціональних якостей, математичної культури мислення, що дозволить ефективно проектувати й здійснювати життєві цілі й плани. |
Опис: | Зінченко Г. Ю. Методична компетентність майбутніх учителів математики з проблеми розвитку математичної культури учнів / Г. Ю. Зінченко // Дидаскал. - 2018. - № 18. - С. 50-55. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12719 |
Розташовується у зібраннях: | 18
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|