DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
18 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12719

Назва: Методична компетентність майбутніх учителів математики з проблеми розвитку математичної культури учнів
Автори: Зінченко, Г.Ю.
Ключові слова: майбутній вчитель
математична культура учнів
математична освіта
вчитель математики
математична культура
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): Реформування системи вищої педагогічної освіти в Україні визначає інноваційний зміст і характер професійної підготовки вчителя, який виступає носієм конструктивних змін у формуванні світоглядних компетентностей учнів на основі засвоєння якісних знань та розвитку загальної й національної культури. Одним із ключових завдань шкільної математичної освіти є формування в учнів ставлення до математики як невід’ємної складової культурного розвитку сучасної людини, необхідної умови її повноцінного життя в глобальному інформаційному просторі. Ознайомлення учнів зі світоглядними ідеями і методами математики як універсальної мови науки й техніки, ефективного засобу моделювання і дослідження процесів і явищ навколишнього світу, сприятиме, на нашу думку, становленню синтезу їх інтелектуальних здібностей та раціональних якостей, математичної культури мислення, що дозволить ефективно проектувати й здійснювати життєві цілі й плани.
Опис: Зінченко Г. Ю. Методична компетентність майбутніх учителів математики з проблеми розвитку математичної культури учнів / Г. Ю. Зінченко // Дидаскал. - 2018. - № 18. - С. 50-55.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12719
Розташовується у зібраннях:18

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
12.pdf295,76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок