DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
18 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12715

Назва: Передумови вивчення педагогіки як навчального предмету в духовних академіях України першої половини XX ст.
Автори: Фазан, В.В.
Ключові слова: вивчення педагогіки
духовна академія
Київська духовна академія
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): Бурхливий для Російської імперії початок XX ст. — час масштабних соціальних та політичних перетворень, революцій і суспільних катаклізм — не оминув вищі духовні навчальні заклади. Ліво-радикальні віяння російської революції 1905 р. спочатку відгукнулися тут студентськими заворушеннями, а згодом у середовищі академічної професури утворився міцний ліберальний осередок, гуртуючим стрижнем якого була вимога негайного реформування вищих духовних навчальних закладів країни. Вища церковна влада змушена була піти на поступки і надати в 1906 р. академіям часткову автономію. Раду академії очолили професори лівої політичної орієнтації, так звані "прогресисти", з середовища яких 6 вересня 1907 р. вперше таємним голосуванням було обрано ректора. Ним став професор кафедри біблійної археології Олександр Глаголєв. Ще за рік до того, 31 серпня 1906 р. таким же чином професора Володимира Рибинського було обрано новим інспектором.
Опис: Фазан В. В. Передумови вивчення педагогіки як навчального предмету в духовних академіях України першої половини XX ст. / В. В. Фазан // Дидаскал. - 2018. - № 18. - С. 33-37.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12715
Розташовується у зібраннях:18

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
8.pdf308,76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок