DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
18 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12715
|
Назва: | Передумови вивчення педагогіки як навчального предмету в духовних академіях України першої половини XX ст. |
Автори: | Фазан, В.В. |
Ключові слова: | вивчення педагогіки духовна академія Київська духовна академія |
Дата публікації: | 2018 |
Короткий огляд (реферат): | Бурхливий для Російської імперії початок XX ст. — час масштабних соціальних та політичних перетворень, революцій і суспільних катаклізм — не оминув
вищі духовні навчальні заклади. Ліво-радикальні віяння російської революції
1905 р. спочатку відгукнулися тут студентськими заворушеннями, а згодом у середовищі академічної професури утворився міцний ліберальний осередок, гуртуючим стрижнем якого була вимога негайного реформування вищих духовних навчальних закладів країни. Вища церковна влада змушена була піти на поступки і надати в 1906 р. академіям часткову автономію. Раду академії очолили професори лівої політичної орієнтації, так звані "прогресисти", з середовища яких 6 вересня 1907 р. вперше таємним голосуванням було обрано ректора. Ним став професор кафедри біблійної археології Олександр Глаголєв. Ще за рік до того, 31 серпня 1906 р. таким же чином професора Володимира Рибинського було обрано новим інспектором. |
Опис: | Фазан В. В. Передумови вивчення педагогіки як навчального предмету в духовних академіях України першої половини XX ст. / В. В. Фазан // Дидаскал. - 2018. - № 18. - С. 33-37. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12715 |
Розташовується у зібраннях: | 18
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|