DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
18 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12712
|
Назва: | Перспективи розвитку системи вищої освіти в Україні |
Автори: | Лях, А.В. |
Ключові слова: | вища освіта вища освіта України структура вищої освіти України структура освіти |
Дата публікації: | 2018 |
Короткий огляд (реферат): | Сьогодні для кожного абітурієнта, студента, викладача і роботодавця питання розвитку національної освіти взагалі і вищої, зокрема – є не просто нагальним
питанням, а справжнім викликом часу. Адже постійний рух вперед, глобалізація
світу, прагнення України долучитися до демократичних країн Європи змушують
вчорашніх випускників вишів пристосовуватися до умов сьогодення. Та чи в змозі
вони до цього, зважаючи на стан нашої системи освіти? Тож у цій статті я пропоную вам розглянути вітчизняну систему вищої освіти з питань відповідності
викликам сучасності. Наразі структура вищої освіти зумовлена Болонським процесом, який почався з червня 1999 року. Наступний етап цього процесу було розпочато у Празі 19 травня 2001року, було представлено 33 країни-учасниці. Третій етап –
18-19 вересня 2003 року під час якого були прийняті вимоги і стандарти до вчених
ступенів. Приєднання України до Болонського процесу розпочалося з
травня 2005 року. |
Опис: | Лях А. В. Перспективи розвитку системи вищої освіти в Україні / А. В. Лях // Дидаскал. - 2018. - № 18. - С. 23-24. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12712 |
Розташовується у зібраннях: | 18
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|