DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
18 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12710

Назва: Парадигмальне осмислення розвитку вищої освіти в Україні в контексті цивілізаційних змін
Автори: Хоменко, А.В.
Ключові слова: вища освіта
вища освіта України
виховання особистості
освітньо-виховний процес
ноосферизм
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): Прогресивні цивілізаційні зміни в розвитку людства обумовлюють специфіку освіти і виховання в усьому світі. Науково-технічні досягнення, вплив науки на визнання окремої країни у світовій спільноті, стрімкий розвиток інформаційних технологій, формування глобального освітнього простору детермінують духовноматеріальне життя людини, визначають ціннісні пріоритети і стратегію життєтворчості. При цьому неперервна освіта особистості стає критерієм і показником стандартів якості її існування, сприяє формуванню інноваційного світогляду і дозволяє швидко реагувати на зміни у професійній діяльності. Реформування вищої освіти в Україні повинно відбуватися на засадах наукового осмислення реалій освітньо-виховного процесу у вищій школі, врахування світоглядних основ сутності людського буття в складну епоху постмодернізму, визначення аксіологічних критеріїв професійного становлення майбутнього фахівця, науково-дослідницької діяльності вчених й педагогічної вчителів-практиків.
Опис: Хоменко А. В. Парадигмальне осмислення розвитку вищої освіти в Україні в контексті цивілізаційних змін / А. В. Хоменко // Дидаскал. - 2018. - № 18. - С. 15-20.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12710
Розташовується у зібраннях:18

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
3.pdf297,36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок