DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
18 >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12710

Название: Парадигмальне осмислення розвитку вищої освіти в Україні в контексті цивілізаційних змін
Авторы: Хоменко, А.В.
Ключевые слова: вища освіта
вища освіта України
виховання особистості
освітньо-виховний процес
ноосферизм
Issue Date: 2018
Краткий осмотр (реферат): Прогресивні цивілізаційні зміни в розвитку людства обумовлюють специфіку освіти і виховання в усьому світі. Науково-технічні досягнення, вплив науки на визнання окремої країни у світовій спільноті, стрімкий розвиток інформаційних технологій, формування глобального освітнього простору детермінують духовноматеріальне життя людини, визначають ціннісні пріоритети і стратегію життєтворчості. При цьому неперервна освіта особистості стає критерієм і показником стандартів якості її існування, сприяє формуванню інноваційного світогляду і дозволяє швидко реагувати на зміни у професійній діяльності. Реформування вищої освіти в Україні повинно відбуватися на засадах наукового осмислення реалій освітньо-виховного процесу у вищій школі, врахування світоглядних основ сутності людського буття в складну епоху постмодернізму, визначення аксіологічних критеріїв професійного становлення майбутнього фахівця, науково-дослідницької діяльності вчених й педагогічної вчителів-практиків.
Описание: Хоменко А. В. Парадигмальне осмислення розвитку вищої освіти в Україні в контексті цивілізаційних змін / А. В. Хоменко // Дидаскал. - 2018. - № 18. - С. 15-20.
URI: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12710
Appears in Collections:18

Files in This Item:

File Description SizeFormat
3.pdf297,36 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback