DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
18 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12710
|
Назва: | Парадигмальне осмислення розвитку вищої освіти в Україні в контексті цивілізаційних змін |
Автори: | Хоменко, А.В. |
Ключові слова: | вища освіта вища освіта України виховання особистості освітньо-виховний процес ноосферизм |
Дата публікації: | 2018 |
Короткий огляд (реферат): | Прогресивні цивілізаційні зміни в розвитку людства обумовлюють специфіку освіти і виховання в усьому світі. Науково-технічні досягнення, вплив науки на
визнання окремої країни у світовій спільноті, стрімкий розвиток інформаційних технологій, формування глобального освітнього простору детермінують духовноматеріальне життя людини, визначають ціннісні пріоритети і стратегію життєтворчості. При цьому неперервна освіта особистості стає критерієм і показником стандартів якості її існування, сприяє формуванню інноваційного світогляду і дозволяє швидко реагувати на зміни у професійній діяльності. Реформування вищої освіти в Україні повинно відбуватися на засадах наукового осмислення реалій освітньо-виховного процесу у вищій школі, врахування світоглядних основ сутності людського буття в складну епоху постмодернізму, визначення аксіологічних критеріїв професійного становлення майбутнього фахівця, науково-дослідницької діяльності вчених й педагогічної вчителів-практиків. |
Опис: | Хоменко А. В. Парадигмальне осмислення розвитку вищої освіти в Україні в контексті цивілізаційних змін / А. В. Хоменко // Дидаскал. - 2018. - № 18. - С. 15-20. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12710 |
Розташовується у зібраннях: | 18
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|