DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
16 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12704
|
Назва: | Акредитація як шлях забезпечення якості вищої освіти (на основі педагогічного досвіду США) |
Автори: | Вербняк, І.А. |
Ключові слова: | акредитація вища освіта США вища освіта американська система освіти методи оцінювання акредитація закладу вищої освіти |
Дата публікації: | 2016 |
Короткий огляд (реферат): | Необхідність підвищення якості вітчизняної вищої освіти зумовлює
актуальність дослідження й використання позитивного зарубіжного
педагогічного досвіду в цій галузі. Пропонуємо звернутися до вивчення
питання акредитації як засобу забезпечення якості вищої освіти у США.
Система забезпечення якості вищої освіти США склалася історично
упродовж тривалого часу і в своїй основі залишається незмінною упродовж
80 років. За різними рейтингами університети США мають стабільно високу
якість вищої освіти у країні протягом більше 100 років. У свою чергу, це є свідченням того, що система забезпечення якості працює достатньо надійно. Забезпечення якості вищої освіти у США реалізується через процедури акредитації освітніх програм і закладів.
Заклади вищої освіти США (університети, коледжі) можуть бути
державними або приватними, неприбутковими чи прибутковими. Однак
незалежно від форми власності вони мають рівний доступ до різних джерел
ресурсів. |
Опис: | Вербняк І. А. Акредитація як шлях забезпечення якості вищої освіти (на основі педагогічного досвіду США) / І. А. Вербняк // Дидаскал. - 2016. - № 16. - С. 307-311. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12704 |
Розташовується у зібраннях: | 16
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|