DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
16 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12704

Назва: Акредитація як шлях забезпечення якості вищої освіти (на основі педагогічного досвіду США)
Автори: Вербняк, І.А.
Ключові слова: акредитація
вища освіта США
вища освіта
американська система освіти
методи оцінювання
акредитація закладу вищої освіти
Дата публікації: 2016
Короткий огляд (реферат): Необхідність підвищення якості вітчизняної вищої освіти зумовлює актуальність дослідження й використання позитивного зарубіжного педагогічного досвіду в цій галузі. Пропонуємо звернутися до вивчення питання акредитації як засобу забезпечення якості вищої освіти у США. Система забезпечення якості вищої освіти США склалася історично упродовж тривалого часу і в своїй основі залишається незмінною упродовж 80 років. За різними рейтингами університети США мають стабільно високу якість вищої освіти у країні протягом більше 100 років. У свою чергу, це є свідченням того, що система забезпечення якості працює достатньо надійно. Забезпечення якості вищої освіти у США реалізується через процедури акредитації освітніх програм і закладів. Заклади вищої освіти США (університети, коледжі) можуть бути державними або приватними, неприбутковими чи прибутковими. Однак незалежно від форми власності вони мають рівний доступ до різних джерел ресурсів.
Опис: Вербняк І. А. Акредитація як шлях забезпечення якості вищої освіти (на основі педагогічного досвіду США) / І. А. Вербняк // Дидаскал. - 2016. - № 16. - С. 307-311.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12704
Розташовується у зібраннях:16

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
88.pdf194,67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок