DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
2016(16) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12704

Название: Акредитація як шлях забезпечення якості вищої освіти (на основі педагогічного досвіду США)
Авторы: Вербняк, І.А.
Ключевые слова: акредитація
вища освіта США
вища освіта
американська система освіти
методи оцінювання
акредитація закладу вищої освіти
Issue Date: 2016
Краткий осмотр (реферат): Необхідність підвищення якості вітчизняної вищої освіти зумовлює актуальність дослідження й використання позитивного зарубіжного педагогічного досвіду в цій галузі. Пропонуємо звернутися до вивчення питання акредитації як засобу забезпечення якості вищої освіти у США. Система забезпечення якості вищої освіти США склалася історично упродовж тривалого часу і в своїй основі залишається незмінною упродовж 80 років. За різними рейтингами університети США мають стабільно високу якість вищої освіти у країні протягом більше 100 років. У свою чергу, це є свідченням того, що система забезпечення якості працює достатньо надійно. Забезпечення якості вищої освіти у США реалізується через процедури акредитації освітніх програм і закладів. Заклади вищої освіти США (університети, коледжі) можуть бути державними або приватними, неприбутковими чи прибутковими. Однак незалежно від форми власності вони мають рівний доступ до різних джерел ресурсів.
Описание: Вербняк І. А. Акредитація як шлях забезпечення якості вищої освіти (на основі педагогічного досвіду США) / І. А. Вербняк // Дидаскал. - 2016. - № 16. - С. 307-311.
URI: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12704
Appears in Collections:2016(16)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
88.pdf194,67 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback