DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
16 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12699
|
Назва: | Дидактика у вищих духовних закладах України у XXI ст. |
Автори: | Фазан, В.В. |
Ключові слова: | дидактика вищі духовні заклади духовна освіта Львівська богословна академія духовна-світські заклади духовні заклади України православна освіта |
Дата публікації: | 2016 |
Короткий огляд (реферат): | Вивчення моделі православної освіти є актуальним, оскільки вона є важливою складовою системи духовної освіти і визначає типи навчальних закладів, структуру православних освітніх установ тощо. Формування мережі православних навчальних закладів у незалежній Україні відбувалось на
основі історичних традицій православного християнства і мало свою модель духовної освіти. Поняття «модель» у широкому розумінні означає «будь-яке зображення, опис, схему якогось об’єкта, процеса чи явища». Мета дослідження полягає у проведенні історико-педагогічного аналізу
розвитку вивчення дидактики у вищих навчальних духовних закладах України кінець ХХ – початок ХХі століття.
Особливі зміни в інформаційному компоненті змісту духовної освіти відбулись в УПЦ КП. За навчальними планами професійно-зорієнтованої освіти передбачено вивчення як циклу богословських, так і світських дисциплін. Священний Синод УПЦ Київського Патріархату в 2006 році, відповідно до запропонованої реформи духовної освіти, зобов’язав Учбовий
комітет привести у відповідність навчальні плани та програми Православних Богословських Академій та Духовних Семінарій. |
Опис: | Фазан В. в. Дидактика у вищих духовних закладах України у XXI ст. / В. В. Фазан // Дидаскал. - 2016. - № 16. - С. 287-293. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12699 |
Розташовується у зібраннях: | 16
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|