DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
16 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12693

Назва: Позитивний досвід дистанційного навчання на прикладі США
Автори: Шевчук, Л.В.
Ключові слова: дистанційне навчання
дистанційне навчання в США
дистанційна освіта
моделі навчання
освіта
Дата публікації: 2016
Короткий огляд (реферат): Швидкий розвиток номенклатури та можливостей засобів інформаційних та комунікаційних технологій призвело в сфері освіти до протиріччя між педагогічними можливостями і обмеженістю в знаннях та педагогів. Новітні інформаційні технології суспільства дійшла і до освіти, усі форми навчання широко використовують засоби інформаційних та комунікаційних технологій. Поширення інформаційних та комунікаційних технологій в дистанційній освіті активує розвиток традиційної педагогіки, яка окреслює, уточнює, передбачає педагогічні процеси і поступово трансформується на деяку нову інтернет-педагогіку. Тому технології дистанційного навчання відіграють особливу роль в розвитку освіти. Проблема організації сучасних світових моделей дистанційного навчання досліджувались в працях: Є. Полат, А. Хуторського, С. Щеннікова, В. Бикова, Б. Вульфсона, О. Кареліної, та ін., професійна підготовка фахівців за кордоном знайшли висвітлення у дослідженнях вітчизняних науковців Н. Бідюк, Т. Десятова, В. Коваленко, Т. Кошманової, та ін.
Опис: Шевчук Л. В. Позитивний досвід дистанційного навчання на прикладі США / Л. В. Шевчук // Дидаскал. - 2016. - № 16. - С. 270-272.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12693
Розташовується у зібраннях:16

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
77.pdf185,98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок