DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
16 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12693
|
Назва: | Позитивний досвід дистанційного навчання на прикладі США |
Автори: | Шевчук, Л.В. |
Ключові слова: | дистанційне навчання дистанційне навчання в США дистанційна освіта моделі навчання освіта |
Дата публікації: | 2016 |
Короткий огляд (реферат): | Швидкий розвиток номенклатури та можливостей засобів інформаційних
та комунікаційних технологій призвело в сфері освіти до протиріччя між
педагогічними можливостями і обмеженістю в знаннях та педагогів. Новітні
інформаційні технології суспільства дійшла і до освіти, усі форми навчання
широко використовують засоби інформаційних та комунікаційних технологій.
Поширення інформаційних та комунікаційних технологій в дистанційній
освіті активує розвиток традиційної педагогіки, яка окреслює, уточнює,
передбачає педагогічні процеси і поступово трансформується на деяку нову
інтернет-педагогіку. Тому технології дистанційного навчання відіграють
особливу роль в розвитку освіти. Проблема організації сучасних світових моделей дистанційного навчання досліджувались в працях: Є. Полат, А. Хуторського, С. Щеннікова, В. Бикова, Б. Вульфсона, О. Кареліної, та ін., професійна підготовка фахівців за кордоном знайшли висвітлення у дослідженнях вітчизняних науковців Н. Бідюк, Т. Десятова, В. Коваленко, Т. Кошманової, та ін. |
Опис: | Шевчук Л. В. Позитивний досвід дистанційного навчання на прикладі США / Л. В. Шевчук // Дидаскал. - 2016. - № 16. - С. 270-272. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12693 |
Розташовується у зібраннях: | 16
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|