DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
16 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12689
|
Назва: | Досвід організації дистанційного навчання в країнах Північної Америки та провідних європейських країнах |
Автори: | Бердник, А.О. |
Ключові слова: | дистанційне навчання дистанційне авчання в Північній Америці дистанційне навчання в зарубіжних країнах Європейська асоціація університетів з дистанційним навчанням OpenUniversity FernUniversity дистанційна освіта в Європі |
Дата публікації: | 2016 |
Короткий огляд (реферат): | Розвиток науково-технічного прогресу має наслідком еволюційні, а в окремі часи і революційні зміни у технологіях виробництва, рівневі та способі життя соціуму. Це ж стосується і загальної та професійної соціалізації людей. Якщо спочатку життєвий досвід та знання навколишнього світу діти пізнавали від батьків, то з часом у цій важливій царині людської життєдіяльності виникають
індивідуальні та колективні форми розумової і професійної соціалізації і люди, які її здійснювали. Мова йде про індивідуальне наставництво, гуртки учнів навколо вчителів, майстрів і учнів, школи і університети та інші суспільні інститути, в яких відбувається вічний процес передачі цивілізаційного досвіду
поколінь, головними складовими якого є навчання і виховання. |
Опис: | Бердник А. О. Досвід організації дистанційного навчання в країнах Північної Америки та провідних європейських країнах / А. О. Бердник // Дидаскал. - 2016. - № 16. - С. 259-261. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12689 |
Розташовується у зібраннях: | 16
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|