DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
16 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12685
|
Назва: | Характеристика сучасного стану демократизації управління освітніми закладами |
Автори: | Іванов, Є.В. |
Ключові слова: | управління освітніми закладами наукова школа Хриков Євген Миколайович освітній заклад |
Дата публікації: | 2016 |
Короткий огляд (реферат): | Сучасний стан демократизації управління освітніми закладами (початок
XXI століття з 2000-го року – до теперішнього часу) характеризується сплеском уваги науковців-управлінців до проблем якістю управління освітніми закладами та впровадженням принципів демократизації управління освітніми закладами в Україні. Ці зміни було викликано, з одного боку, ситуацією зміни науково-педагогічних парадигм з ЗУНівської на особистісно орієнтовану парадигму освіти, з іншого, – тотальне розповсюдження інформаційних технологій, зокрема, в процес управління освітніми закладами. Відзначимо, що попередній етап розвитку періодизації сприяв
становленню фахівців, науковців-менеджерів, лідерів щодо наукових уявлень
про управління освітніми закладами в Україні, які започаткували та очолити наукові школи. Отже, сучасний етап розвитку демократизації управління освітніми закладами в Україні характеризується визнанням пріоритетності вітчизняних науковців в певних питаннях стосовно розвитку демократизації управління освітніми закладами та освітою взагалі, а також діяльністю наукових шкіл. |
Опис: | Іванов Є. В. Характеристика сучасного стану демократизації управління освітніми закладами / Є. В. Іванов // Дидаскал. - 2016. - № 16. - С. 246-249. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12685 |
Розташовується у зібраннях: | 16
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|