DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
16 >
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12684
|
Название: | Дистанційне навчання як засіб соціалізації особистості |
Авторы: | Страшко, Л.М. Тищенко, Т.М. |
Ключевые слова: | дистанційна освіта distant education дистанційне навчання особистість соціалізація дистанційні форми навчання |
Issue Date: | 2016 |
Краткий осмотр (реферат): | На початку ХХІ століття чисельність закладів дистанційного навчання
різних типів у світі перевищила 1100. В окремих країнах (Китай, Латвія,
Нідерланди, Алжир, Великобританія, Туреччина та ін.) від 10 до 25 % студентів
отримують освіту у закладах дистанційної освіти.
Вперше термін distant education (дистанційне навчання) було вжито у
1892 році у каталозі кореспондентських курсів Університету штату Вісконсін
(США). Перший заклад дистанційного навчання – Берлінський інститут вивчення
іноземних мов – було створено викладачами іноземних мов Берлінського
університету Ч. Тусеном і Г. Ланченштейдтом у 1856 році. Навчання в ньому
відбувалося за перепусткою, що отримало назву « corresponding learning». У
1858 році Лондонський університет дозволив допуск по шукачів до захисту
дипломних робіт від осіб, які навчалися самостійно або за перепискою.
1877 року шотландський Університет Святого Андрія розпочав заочну
підготовку жінок з різних країн на звання ліценціата мистецтв. Заочну
підготовку студентів започаткували у 1899 р. – Королівський університет
Канади; 1891 р. – Чиказький університет (США); 1911 – Квіслендський
університет (Австралія). |
Описание: | Страшко Л. М. Дистанційне навчання як засіб соціалізації особистості / Л. М. Страшко, Тищенко Т. М. // Дидаскал. - 2016. - № 16. - С. 243-246. |
URI: | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12684 |
Appears in Collections: | 16
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|