DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
16 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12681
|
Назва: | Інноваційний характер професійної діяльності інженера-педагога |
Автори: | Шморгун, І.В. |
Ключові слова: | інженер-педагог професійно-технічна освіта педагог професійного навчання майстер виробничого навчання |
Дата публікації: | 2016 |
Короткий огляд (реферат): | Сучасні соціально-економічні зміни в суспільстві, входження України в цивілізоване світове співтовариство обумовлюють зростання вимог до якості підготовки робітничого потенціалу країни, від якого залежить могутність держави та добробут нації. Саме тому головна увага має бути зосереджена на підготовці інженерно-педагогічних кадрів високої кваліфікації, здатних
забезпечити умови для розкриття здібностей, використання особистісного досвіду, задоволення освітніх потреб учнів професійно-технічних закладів освіти. Важливими шляхами реалізації сучасних ідей гуманістичної парадигми
освіти є впровадження особистісно-орієнтованого змісту та технологій навчання, створення умов для самонавчання і саморозвитку учнів професійно-технічних закладів освіти різного рівня. У її реалізації основна роль відводиться інженеру-педагогу, який здійснює соціально-професійну та
виробничо-технологічну діяльність у професійно-технічних закладах освіти різного рівня. |
Опис: | Шморгун І. В. Інноваційний характер професійної діяльності інженера-педагога / І. В. Шморгун // Дидаскал. - 2016. - № 16. - С. 238-242. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12681 |
Розташовується у зібраннях: | 16
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|