DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
16 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12679
|
Назва: | Літературна освіта як комунікативний складник адаптації абітурієнта до навчального процесу у вишах |
Автори: | Бондаренко, Т.С. |
Ключові слова: | літературна освіта адаптація студент абітурієнт здобуття освіти вища освіта |
Дата публікації: | 2016 |
Короткий огляд (реферат): | По завершенню 11 класу перед кожним випускником постає важке питання: до якого навчального закладу вступити, маючи на руках документ про здобуття повної середньої освіти. Якій професії віддати перевагу, аби не пошкодувати в майбутньому. Кого послухати, обираючи – власне “я”, друзів, батьків чи віддатися волі випадку. Питання не з легких ще й тому, що кожен майбутній абітурієнт має низку протиріч, що є природнім психічним процесом для кожної людини: розгляд
антиномій на кшталт “подужаю – не подужаю”, “знайду друзів у колективі –
буду одинаком”, “зарекомендую себе перед викладачами здібним студентом –
ввійду до лав двієшників” і подібне.
Адаптація абітурієнта до навчального процесу у вишах – це складна
інтегральна дія, що має низку складників:
– психологічний (створення відповідної зони комфорту, емоційного
настрою в колективі; частково включає в себе мотиваційний складник –
адаптацію через систему внутрішніх переконань); – професійний (формування компетенцій (чи вдосконалення вже
існуючих) щодо обраної професії);
– комунікативний (уміння вербально висловити власні позиції). |
Опис: | Бондаренко Т. С. Літературна освіта як комунікативний складник адаптації абітурієнта до навчального процесу у вишах / Т. С. Бондаренко // Дидаскал. - 2016. - № 16. - С. 232-233. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12679 |
Розташовується у зібраннях: | 16
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|