DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
16 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12679

Назва: Літературна освіта як комунікативний складник адаптації абітурієнта до навчального процесу у вишах
Автори: Бондаренко, Т.С.
Ключові слова: літературна освіта
адаптація
студент
абітурієнт
здобуття освіти
вища освіта
Дата публікації: 2016
Короткий огляд (реферат): По завершенню 11 класу перед кожним випускником постає важке питання: до якого навчального закладу вступити, маючи на руках документ про здобуття повної середньої освіти. Якій професії віддати перевагу, аби не пошкодувати в майбутньому. Кого послухати, обираючи – власне “я”, друзів, батьків чи віддатися волі випадку. Питання не з легких ще й тому, що кожен майбутній абітурієнт має низку протиріч, що є природнім психічним процесом для кожної людини: розгляд антиномій на кшталт “подужаю – не подужаю”, “знайду друзів у колективі – буду одинаком”, “зарекомендую себе перед викладачами здібним студентом – ввійду до лав двієшників” і подібне. Адаптація абітурієнта до навчального процесу у вишах – це складна інтегральна дія, що має низку складників: – психологічний (створення відповідної зони комфорту, емоційного настрою в колективі; частково включає в себе мотиваційний складник – адаптацію через систему внутрішніх переконань); – професійний (формування компетенцій (чи вдосконалення вже існуючих) щодо обраної професії); – комунікативний (уміння вербально висловити власні позиції).
Опис: Бондаренко Т. С. Літературна освіта як комунікативний складник адаптації абітурієнта до навчального процесу у вишах / Т. С. Бондаренко // Дидаскал. - 2016. - № 16. - С. 232-233.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12679
Розташовується у зібраннях:16

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
65.pdf136,84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок