DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
16 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12639

Назва: Математична культура та її вплив на інтелектуальний розвиток особистості вчителя
Автори: Зінченко, Г.Ю.
Ключові слова: математична культура
вчитель
особистість
математика
компетентність
майбутній вчитель
Дата публікації: 2016
Короткий огляд (реферат): Здійснення підготовки майбутнього вчителя на основі антропологічного, цивілізаційного, культурологічного, аксіологічного, компетентнісного підходів, гуманізація навчально-виховного процесу у закладах середньої і вищої освіти, широке впровадження інформаційно-комунікаційних технологій, суспільні інтеграційні процеси задають основні вектори змін у культурній та освітній сферах. Так, у взаємозв’язку освіти та культури «провідні тенденції удосконалення освітніх технологій характеризуються переходом від освіти як трансляції до освіти як діалогу з культурою». Математика, як одна з найдавніших наук, засіб пізнання і опису світу, протягом усього розвитку людства є невід’ємною і важливою складовою його культури. Засвоєння учнем компонентів культури відбувається не стільки через безпосереднє сприйняття матеріальних предметів, скільки за рахунок мисленнєвої діяльності із ідеальними моделями, які відображають загально-історичне людське буття.
Опис: Зінченко Г. Ю. Математична культура та її вплив на інтелектуальний розвиток особистості вчителя / Г. Ю. Зінченко // Дидаскал. - 2016. - № 16. - С. 192-195.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12639
Розташовується у зібраннях:16

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
55.pdf189,62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок