DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2019(20) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12632
|
Назва: | Сучасне і традиційне навчання іноземної мови: переваги і недоліки |
Автори: | Стиркіна, Ю.С. |
Ключові слова: | сучасні та традиційні методи навчання граматико-перекладний метод навчання комунікативний метод мультимедійне навчання дистанційне навчання електронне навчання розвиток дитини |
Дата публікації: | 2019 |
Короткий огляд (реферат): | У статті зроблено спробу аналізу позитивних і негативних результатів упровадження сучасних і традиційних методів навчання. Акцентується увага на необхідності вдалого поєднання цих методів залежно від цілей і завдань. Автор статті доводить, що застосування повністю або сучасних, або традиційних технологій негативно позначається на навчальному процесі, тоді як їх гармонійна комбінація позитивно впливає на засвоєння дисципліни. |
Опис: | Стиркіна Ю. С. / Ю. С. Стиркіна // Естетика і етика педагогічної дії : зб. наук. пр. / Ін-т пед. освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – 2019. – Вип. 20. – C. 161-170. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12632 |
Розташовується у зібраннях: | 2019(20)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|