DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2019(20) >
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12632
|
Название: | Сучасне і традиційне навчання іноземної мови: переваги і недоліки |
Авторы: | Стиркіна, Ю.С. |
Ключевые слова: | сучасні та традиційні методи навчання граматико-перекладний метод навчання комунікативний метод мультимедійне навчання дистанційне навчання електронне навчання розвиток дитини |
Issue Date: | 2019 |
Краткий осмотр (реферат): | У статті зроблено спробу аналізу позитивних і негативних результатів упровадження сучасних і традиційних методів навчання. Акцентується увага на необхідності вдалого поєднання цих методів залежно від цілей і завдань. Автор статті доводить, що застосування повністю або сучасних, або традиційних технологій негативно позначається на навчальному процесі, тоді як їх гармонійна комбінація позитивно впливає на засвоєння дисципліни. |
Описание: | Стиркіна Ю. С. / Ю. С. Стиркіна // Естетика і етика педагогічної дії : зб. наук. пр. / Ін-т пед. освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – 2019. – Вип. 20. – C. 161-170. |
URI: | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12632 |
Appears in Collections: | 2019(20)
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|