DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2019(20) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12630
|
Назва: | Петриківський розпис: теорія і методика |
Автори: | Гарькава, Т.А. |
Ключові слова: | петриківський розпис методи навчання техніка виконання розпису традиційність творчість самовираження |
Дата публікації: | 2019 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто основні методи навчання петриківського декоративного розпису. У викладанні петриківського розпису запропоновано використовувати як загальнопедагогічні, так і оригінальні методи навчання техніки виконання. Деталізовано застосування методів на прикладі навчання основних технік петриківського декоративного розпису з визначенням його особливостей. Окреслено завдання навчання петриківського розпису – поєднання глибоких традицій, самобутності з новаторством, надання простору для самовираження й творчості. |
Опис: | Гарькава Т. А. Петриківський розпис: теорія і методика / Т. А. Гарькава // Естетика і етика педагогічної дії : зб. наук. пр. / Ін-т пед. освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – 2019. – Вип. 20. – C. 144-151. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12630 |
Розташовується у зібраннях: | 2019(20)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|