DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2019(20) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12629

Назва: Композиційна компетентність як складова професійної підготовки майбутніх учителів образотворчого мистецтва
Автори: Дігтяр, Н.М.
Тарасенко, О.К.
Ключові слова: професійна підготовка
майбутній учитель образотворчого мистецтва
композиційна компетентність
композиція
закони композиції
Дата публікації: 2019
Короткий огляд (реферат): У статті наголошено на важливості формування в майбутніх учителів образотворчого мистецтва композиційної компетентності як основного компонента їх професійної підготовки. Знання законів, правил і прийомів композиції (цілісності, єдності, симетрії й асиметрії, масштабу, ритму і пропорції, нюансу і контрасту, статики й динаміки, перспективи, групування, підбору кольорового вирішення твору тощо), вдале їх застосування в художній практиці складає основу композиційної компетентності вчителя образотворчого мистецтва.
Опис: Дігтяр Н. М. Композиційна компетентність як складова професійної підготовки майбутніх учителів образотворчого мистецтва / Н. М. Дігтяр, О. К. Тарасенко // Естетика і етика педагогічної дії : зб. наук. пр. / Ін-т пед. освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – 2019. – Вип. 20. – C. 136-144.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12629
Розташовується у зібраннях:2019(20)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Digtiar.pdf636,89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок