DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2019(20) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12625
|
Назва: | Оптимізація інтелектуально-творчої діяльності як фактор удосконалення професійної підготовки майбутнього педагога-музиканта |
Автори: | Растригіна, А.М. |
Ключові слова: | професійна підготовка оптимізація інтелектуально-творча діяльність принцип освіти через науку і творчість суб’єктність творчий проект |
Дата публікації: | 2019 |
Короткий огляд (реферат): | У статті представлено авторське бачення процесу оптимізації інтелектуально-творчої складової професійної підготовки майбутнього педагога-музиканта на основі принципу освіти через науку і творчість. Розкрито змістовий аспект і специфіка засвоєння професійно спрямованих дисциплін спеціальності «Музичне мистецтво», оволодіння якими здійснюється за допомогою фасилітації та базується на партнерських відносинах між викладачами і студентами. Запропоновано для розгляду теоретичні основи та практична реалізація на факультеті мистецтв авторського проекту «Віват, магістри», у процесі розгортання якого, на думку автора, відбувається становлення і розвиток студента як суб’єкта майбутньої професійної діяльності, що володіє високим інтелектуально-творчим потенціалом. |
Опис: | Растригіна А. М. Оптимізація інтелектуально-творчої діяльності як фактор удосконалення професійної підготовки майбутнього педагога-музиканта / А. М. Растригіна // Естетика і етика педагогічної дії : зб. наук. пр. / Ін-т пед. освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – 2019. – Вип. 20. – C. 96-105. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12625 |
Розташовується у зібраннях: | 2019(20)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|