DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
16 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12621
|
Назва: | Досвід реформування вищої освіти в Австралії |
Автори: | Бутенко, М.В. |
Ключові слова: | вища освіта вища освіта в Австралії реформування освіти |
Дата публікації: | 2016 |
Короткий огляд (реферат): | Посилений інтерес до освіти та необхідність її реформування пояснюються
низкою причин. По-перше, освіта пов’язана з усіма сферами суспільного
життя По-друге, суспільство теж залежить від освіти, тому що воно впливає
на її функціонування та розвиток. Від рівня освіти залежить якість трудових
ресурсів, що мають істотний вплив на економіку суспільства. Серед
100 найкращих університетів світу за версією QS−7 сім австралійських, тобто,
в національному заліку Австралія посідає третю сходинку відразу за США
та Великобританією, які мають відповідно 31 та 19 університетів у цьому
списку. Питанням сучасного стану австралійської освіти займалися:
А.Велш, А. Баркан, Г. Бумер, Д. Бурке, Д. Колдвелл, А.Василюк, О. Заболотна,
О.Локшина. |
Опис: | Бутенко М. В. Досвід реформування вищої освіти в Австралії / М. В. Бутенко // Дидаскал. - 2016. - № 16. - С. 175-177. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12621 |
Розташовується у зібраннях: | 16
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|