DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2019(20) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12614
|
Назва: | Сутність поняття «самостійна позааудиторна робота» у британському науковому дискурсі |
Автори: | Палеха, О.М. |
Ключові слова: | самостійна позааудиторна робота технологія британський науковий дискурс саморегульоване навчання самоспрямоване навчання самоорієнтоване навчання незалежне навчання автономне навчання індивідуальне навчання відкрите навчання |
Дата публікації: | 2019 |
Короткий огляд (реферат): | У статті схарактеризовано сутність поняття «самостійна позааудиторна робота» у британському науковому дискурсі. З’ясовано, що британські дослідники для опису поняття «самостійна позааудиторна робота» використовують низку синонімів («саморегульоване навчання», «самоспрямоване навчання», «самоорієнтоване навчання», «незалежне навчання», «автономне навчання», «індивідуальне навчання», «відкрите навчання»). Урахування конструктивних підходів зарубіжних науковців до тлумачення поняття «самостійна позааудиторна робота» дало змогу трактувати його в широкому і вузькому значеннях. |
Опис: | Палеха О. М. Сутність поняття «самостійна позааудиторна робота» у британському науковому дискурсі / О. М. Палеха // Естетика і етика педагогічної дії : зб. наук. пр. / Ін-т пед. освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – 2019. – Вип. 20. – C. 46-53. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12614 |
Розташовується у зібраннях: | 2019(20)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|