DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
16 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12604
|
Назва: | Підготовка майбутніх учителів трудового навчання як педагогічна проблема |
Автори: | Кітова, О.А. |
Ключові слова: | майбутній вчитель майбутній вчитель трудового навчання вища освіта педагогічна освіта |
Дата публікації: | 2016 |
Короткий огляд (реферат): | Як зазначено в галузевій концепції розвитку неперервної педагогічної освіти її розвиток нині має бути спрямовано на
приведення змісту фундаментальної, психолого-педагогічної, методичної,
інформаційної, комунікаційної, практичної та соціально - гуманітарної
підготовки педагогічних працівників до вимог інформаційного суспільства
та змін, що відбуваються у загальноосвітніх навчальних закладах. При
цьому, серед пріоритетних завдань розвитку вищої освіти визначено
вдосконалення змісту освіти і організації навчально-виховного процесу
з метою розвитку педагогічної майстерності вчителя як системи його
педагогічних компетентностей; зміцнення зв’язку педагогічної освіти з
фундаментальною і прикладною наукою; модернізацію змісту, форм, методів та технологій навчання відповідно до вимог інформаційного громадянського
полікультурного суспільства тощо. |
Опис: | Кітова О. А. Підготовка майбутніх учителів трудового навчання як педагогічна проблема / О. А. Кітова // Дидаскал. - 2016. - № 16. - С. 147-152. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12604 |
Розташовується у зібраннях: | 16
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|