DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
16 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12604

Назва: Підготовка майбутніх учителів трудового навчання як педагогічна проблема
Автори: Кітова, О.А.
Ключові слова: майбутній вчитель
майбутній вчитель трудового навчання
вища освіта
педагогічна освіта
Дата публікації: 2016
Короткий огляд (реферат): Як зазначено в галузевій концепції розвитку неперервної педагогічної освіти її розвиток нині має бути спрямовано на приведення змісту фундаментальної, психолого-педагогічної, методичної, інформаційної, комунікаційної, практичної та соціально - гуманітарної підготовки педагогічних працівників до вимог інформаційного суспільства та змін, що відбуваються у загальноосвітніх навчальних закладах. При цьому, серед пріоритетних завдань розвитку вищої освіти визначено вдосконалення змісту освіти і організації навчально-виховного процесу з метою розвитку педагогічної майстерності вчителя як системи його педагогічних компетентностей; зміцнення зв’язку педагогічної освіти з фундаментальною і прикладною наукою; модернізацію змісту, форм, методів та технологій навчання відповідно до вимог інформаційного громадянського полікультурного суспільства тощо.
Опис: Кітова О. А. Підготовка майбутніх учителів трудового навчання як педагогічна проблема / О. А. Кітова // Дидаскал. - 2016. - № 16. - С. 147-152.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12604
Розташовується у зібраннях:16

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
42.pdf198,9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок