DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра психології >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12572
|
Назва: | Конгнітивні проблеми психологічного впливу на суб'єктів освітнього процесу |
Автори: | Чайкіна, Н.О. |
Ключові слова: | навчальний процес модуль стереотипи інерційність мислення типи викладачів особистісний потенціал |
Дата публікації: | 2019 |
Короткий огляд (реферат): | Навчальний процес в нових умовах передбачає організацію засвоєння програмного матеріалу з дисципліни у дискретному режимі за наперед розробленою модульною системою, що складається з логічно завершених блоків із структурованим змістом та бальною шкалою оцінювання знань студентів. Дуже важливо, щоб українські освітні технології, які впроваджуються, відповідали таким вимогам як доступність, конкретність і об’єктивність.
Доступність і конкретність визначається тим, що інформація яка надається викладачем студенту, повинна відповідати рівню його особистісному розвитку і запитам практики. Що стосується об’єктивності, то вона залежить як від кваліфікації і компетентності викладача, так й від його особистісних властивостей. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12572 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|