DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психолого-педагогічний >
Кафедра психології >
Статті >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12572

Название: Конгнітивні проблеми психологічного впливу на суб'єктів освітнього процесу
Авторы: Чайкіна, Н.О.
Ключевые слова: навчальний процес
модуль
стереотипи
інерційність мислення
типи викладачів
особистісний потенціал
Issue Date: 2019
Краткий осмотр (реферат): Навчальний процес в нових умовах передбачає організацію засвоєння програмного матеріалу з дисципліни у дискретному режимі за наперед розробленою модульною системою, що складається з логічно завершених блоків із структурованим змістом та бальною шкалою оцінювання знань студентів. Дуже важливо, щоб українські освітні технології, які впроваджуються, відповідали таким вимогам як доступність, конкретність і об’єктивність. Доступність і конкретність визначається тим, що інформація яка надається викладачем студенту, повинна відповідати рівню його особистісному розвитку і запитам практики. Що стосується об’єктивності, то вона залежить як від кваліфікації і компетентності викладача, так й від його особистісних властивостей.
URI: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12572
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Чайкіна Н.О. КОГНІТИВНІ ПРОБЛЕМИ.pdf77,36 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback