DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
16 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12556
|
Назва: | Функціонування вищої освіти Норвегії: аналіз досвіду |
Автори: | Заливча, Т.В. |
Ключові слова: | вища освіта вища освіта Норвегії вищі навчальні заклади Норвегії |
Дата публікації: | 2016 |
Короткий огляд (реферат): | У сучасній педагогічній науці України одним із важливих дослідницьких
напрямів є дослідження функціонування вищої освіти за рубежем. На його
здійснення спрямовують творчі пошуки науковці Н. Абашкіна, Ю. Бекетова,
М. Бершадська, Л. Віннікова, Н. Гайдук, М. Дмитриченко, В. Зубко, О. Карпенко
та ін. Це обумовлено рядом чинників, серед яких суттєву роль відіграють
інтегративні процеси у вищій освіті європейських країн, її реформування
відповідно до існуючих об’єктивних вимог, важливість демократизації цієї
ланки освіти, завдання модернізації системи вищої освіти в українських
умовах тощо.
У цьому контексті науковий інтерес становить розвиток вищої освіти
скандинавських країн, досвід яких у порівнянні з іншими країнами вивчається
ще недостатньо. Мета статті – розкрити особливості сучасної вищої освіти
Норвегії в контексті загальноєвропейських тенденцій. |
Опис: | Заливча Т. В. Функціонування вищої освіти Норвегії: аналіз досвіду / Т. В. Заливча // Дидаскал. - 2016. - № 16. - С. 72-74. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12556 |
Розташовується у зібраннях: | 16
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|