DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
16 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12556

Назва: Функціонування вищої освіти Норвегії: аналіз досвіду
Автори: Заливча, Т.В.
Ключові слова: вища освіта
вища освіта Норвегії
вищі навчальні заклади Норвегії
Дата публікації: 2016
Короткий огляд (реферат): У сучасній педагогічній науці України одним із важливих дослідницьких напрямів є дослідження функціонування вищої освіти за рубежем. На його здійснення спрямовують творчі пошуки науковці Н. Абашкіна, Ю. Бекетова, М. Бершадська, Л. Віннікова, Н. Гайдук, М. Дмитриченко, В. Зубко, О. Карпенко та ін. Це обумовлено рядом чинників, серед яких суттєву роль відіграють інтегративні процеси у вищій освіті європейських країн, її реформування відповідно до існуючих об’єктивних вимог, важливість демократизації цієї ланки освіти, завдання модернізації системи вищої освіти в українських умовах тощо. У цьому контексті науковий інтерес становить розвиток вищої освіти скандинавських країн, досвід яких у порівнянні з іншими країнами вивчається ще недостатньо. Мета статті – розкрити особливості сучасної вищої освіти Норвегії в контексті загальноєвропейських тенденцій.
Опис: Заливча Т. В. Функціонування вищої освіти Норвегії: аналіз досвіду / Т. В. Заливча // Дидаскал. - 2016. - № 16. - С. 72-74.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12556
Розташовується у зібраннях:16

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
20.pdf186,12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок