DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
16 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12550
|
Назва: | Упровадження досягнень педагогічної науки у практику загальноосвітніх навчальних закладів |
Автори: | Карпенко, А.М. |
Ключові слова: | школа педагогічна наука педагогічна взаємодія |
Дата публікації: | 2016 |
Короткий огляд (реферат): | Проблема впровадження належить до пріоритетних у педагогічній
теорії та практиці. У зв’язку з цим науково-обгрунтоване впровадження
нового розглядаємо як необхідну, обов’язкову, загальну умову розвитку
загальноосвітніх навчальних закладів, і як складову їх навчально-виховного, науково-методичного і організаційно-педагогічного процесу.
В умовах глобалізаційних процесів особливої гостроти й актуальності
набули щодо освіти і виховання принаймні дві проблеми: по-перше,
підвищення якості наукових пошуків, зокрема теоретичного рівня досліджень,
їх звернення до ключових практичних завдань, і, по-друге, забезпечення
інтенсивності впровадження нових результатів педагогічних досліджень,
передового досвіду й педагогічних технологій у практику. Ми солідарні з
тими вченими, які вважають упровадження нового педагогічного знання в
практику невід’ємним компонентом розвитку будь-якого загальноосвітнього
закладу. |
Опис: | Карпенко А. М. Упровадження досягнень педагогічної науки у практику загальноосвітніх навчальних закладів / А. М. Карпенко // Дидаскал. - 2016. - № 16. - С. 55-58. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12550 |
Розташовується у зібраннях: | 16
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|