DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
16 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12550

Назва: Упровадження досягнень педагогічної науки у практику загальноосвітніх навчальних закладів
Автори: Карпенко, А.М.
Ключові слова: школа
педагогічна наука
педагогічна взаємодія
Дата публікації: 2016
Короткий огляд (реферат): Проблема впровадження належить до пріоритетних у педагогічній теорії та практиці. У зв’язку з цим науково-обгрунтоване впровадження нового розглядаємо як необхідну, обов’язкову, загальну умову розвитку загальноосвітніх навчальних закладів, і як складову їх навчально-виховного, науково-методичного і організаційно-педагогічного процесу. В умовах глобалізаційних процесів особливої гостроти й актуальності набули щодо освіти і виховання принаймні дві проблеми: по-перше, підвищення якості наукових пошуків, зокрема теоретичного рівня досліджень, їх звернення до ключових практичних завдань, і, по-друге, забезпечення інтенсивності впровадження нових результатів педагогічних досліджень, передового досвіду й педагогічних технологій у практику. Ми солідарні з тими вченими, які вважають упровадження нового педагогічного знання в практику невід’ємним компонентом розвитку будь-якого загальноосвітнього закладу.
Опис: Карпенко А. М. Упровадження досягнень педагогічної науки у практику загальноосвітніх навчальних закладів / А. М. Карпенко // Дидаскал. - 2016. - № 16. - С. 55-58.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12550
Розташовується у зібраннях:16

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
14.pdf189,51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок