DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
16 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12549

Назва: Із досвіду впровадження елементів дистанційного навчання у полтавській гімназії №13
Автори: Сидоренко, Т.В.
Ключові слова: дистанційне навчання
полтавська гімназія №13
навчальний процес
технології навчання
хмарні технології навчання
дидактична гра
освіта
Дата публікації: 2016
Короткий огляд (реферат): Завдання сучасного вчителя загальноосвітньої школи – розвивати у школярів пізнавальну потребу, навчити школяра вчитися самостійно, тобто знати, як здобувати знання самотужки, вміти використовувати їх у нестандартній ситуації. Саме тому впровадження в навчальний процес елементів дистанційного навчання є найважливішим етапом освітнього розвитку учнів. Однією з інновацій в освітньому процесі є «хмарні» сервіси. Впровадження в навчальний процес «хмарних» технологій є відмінним засобом реалізації дистанційної освіти. З 2015 року учителями Полтавської гімназії №13 для реалізації елементів дистанційного навчання використовуються хмарні технології від простих online-інструментів, де діти можуть спільно малювати і робити записи, до складних технологій спільної роботи над проектами, тобто від початкової до старшої школи.
Опис: Сидоренко Т. В. Із досвіду впровадження елементів дистанційного навчання у полтавській гімназії №13 / Т. В. Сидоренко // Дидаскал. - 2016. - № 16. - С. 52-54.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12549
Розташовується у зібраннях:16

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
13.pdf185,95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок