DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
16 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12549
|
Назва: | Із досвіду впровадження елементів дистанційного навчання у полтавській гімназії №13 |
Автори: | Сидоренко, Т.В. |
Ключові слова: | дистанційне навчання полтавська гімназія №13 навчальний процес технології навчання хмарні технології навчання дидактична гра освіта |
Дата публікації: | 2016 |
Короткий огляд (реферат): | Завдання сучасного вчителя загальноосвітньої школи – розвивати
у школярів пізнавальну потребу, навчити школяра вчитися самостійно, тобто знати, як здобувати знання самотужки, вміти використовувати їх у нестандартній ситуації. Саме тому впровадження в навчальний процес елементів дистанційного навчання є найважливішим етапом освітнього розвитку учнів.
Однією з інновацій в освітньому процесі є «хмарні» сервіси. Впровадження в навчальний процес «хмарних» технологій є відмінним засобом реалізації дистанційної освіти.
З 2015 року учителями Полтавської гімназії №13 для реалізації елементів дистанційного навчання використовуються хмарні технології від простих online-інструментів, де діти можуть спільно малювати і робити записи, до
складних технологій спільної роботи над проектами, тобто від початкової до старшої школи. |
Опис: | Сидоренко Т. В. Із досвіду впровадження елементів дистанційного навчання у полтавській гімназії №13 / Т. В. Сидоренко // Дидаскал. - 2016. - № 16. - С. 52-54. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12549 |
Розташовується у зібраннях: | 16
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|