DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
16 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12545
|
Назва: | Реформування освіти в другій половині XIX - початку XX століття |
Автори: | Кікто, С.М. |
Ключові слова: | освіта освіта України освіта XIX-початку XX століття початкова освіта |
Дата публікації: | 2016 |
Короткий огляд (реферат): | На сучасному етапі сфера освіти в Україні зазнає модернізації, головною
метою якої є створення механізму сталого розвитку та забезпечення якісної
підготовки фахівців, які відповідають міжнародним стандартам.
В 2014 році прийнято Закон України «Про вищу освіту», який встановив
основні правові, організаційні, фінансові засади функціонуваннясистеми вищої освіти, створив умови для посилення співпраці державних органів і бізнесу з вищими навчальними закладами на принципах автономії вищих навчальних закладів, поєднання освіти з наукою та виробництвом з метою підготовки конкурентоспроможного людського капіталу для високотехнологічного та інноваційного розвитку країни, самореалізації особистості, забезпечення потреб суспільства, ринку праці та держави у кваліфікованих фахівцях. На обговорення винесені Закони «Про освіту» та «Про професійно-технічну освіту». А це актуалізує питання вивчення й аналізу попереднього досвіду проведення реформ в освітній галузі. |
Опис: | Кікто С. М. Реформування освіти в другій половині XIX - початку XX століття / С. М. Кікто // Дидаскал. - 2016. - № 16. - С. 41-45. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12545 |
Розташовується у зібраннях: | 16
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|