DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
16 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12542

Назва: Планування і організація особистісно-орієнтованої самостійної роботи студентів
Автори: Цина, А.Ю.
Ключові слова: студент
самостійна робота студента
вища освіта
самостійна робота
Дата публікації: 2016
Короткий огляд (реферат): Основною характерною рисою сучасних підходів до формування змісту підготовки фахівців на підставі державних стандартів і кваліфікаційних вимог є бачення самостійної роботи студента як однієї з основних форм навчання. Загальний обсяг годин аудиторної та самостійної роботи студентів знаходиться відповідно в межах 50% від обсягу годин, відведених навчальними планами на вивчення дисциплін. Більше цього, у навчальних планах спеціальностей усе чіткіше реалізується тенденція до скорочення аудиторних годин та зростання кількості годин на самостійну роботу студента (50–60% навчального часу). Такий перерозподіл часу на користь самостійної роботи має привести до якісно інших методів навчання, до змін у програмах курсів, до іншого переліку дисциплін.
Опис: Цина А. Ю. Планування і організація особистісно-орієнтованої самостійної роботи студентів / А. Ю. Цина // Дидаскал. - 2016. - № 16. - С. 31-35.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12542
Розташовується у зібраннях:16

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
6.pdf193,75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок