DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
16 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12542
|
Назва: | Планування і організація особистісно-орієнтованої самостійної роботи студентів |
Автори: | Цина, А.Ю. |
Ключові слова: | студент самостійна робота студента вища освіта самостійна робота |
Дата публікації: | 2016 |
Короткий огляд (реферат): | Основною характерною рисою сучасних підходів до формування змісту підготовки фахівців на підставі державних стандартів і кваліфікаційних вимог є бачення самостійної роботи студента як однієї з основних форм навчання. Загальний обсяг годин аудиторної та самостійної роботи студентів знаходиться
відповідно в межах 50% від обсягу годин, відведених навчальними планами на вивчення дисциплін. Більше цього, у навчальних планах спеціальностей усе чіткіше реалізується тенденція до скорочення аудиторних годин та зростання
кількості годин на самостійну роботу студента (50–60% навчального часу). Такий перерозподіл часу на користь самостійної роботи має привести до
якісно інших методів навчання, до змін у програмах курсів, до іншого переліку дисциплін. |
Опис: | Цина А. Ю. Планування і організація особистісно-орієнтованої самостійної роботи студентів / А. Ю. Цина // Дидаскал. - 2016. - № 16. - С. 31-35. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12542 |
Розташовується у зібраннях: | 16
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|