DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
16 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12529
|
Назва: | Інноваційна педагогіка раннього середньовіччя в зарубіжний і вітчизняних дослідженнях другої половини XX - початку XXI століття |
Автори: | Цебрій, І.В. |
Ключові слова: | педагогіка педагогіка раннього середньовіччя освіта дослідження ранььохристиянських педагогів реноваційна педагогіка ранньосередньовічна освіта |
Дата публікації: | 2016 |
Короткий огляд (реферат): | Спадщина ранньохристиянських педагогів середньовічної Європи, в якій визначився новий тип європейської культури та освіти, була предметом досліджень упродовж всього Середньовіччя, епохи Відродження, Нового й
Новітнього часу. Наприкінці ХХ — початку ХХІ століття ми спостерігаємо нове піднесення інтересу до творчості Боеція, Кассіодора, папи Григорія І, Ісидора Севільського та Алкуїна, що певним чином пояснюється переосмисленням
християнських засад в сучасному європейському суспільстві.
Сьогодні тенденція до відродження християнських цінностей, переоцінка людьми різних поколінь морально-етичного змісту християнської педагогіки, активне обговорення можливості введення вивчення релігії в межах шкільної програми вимагає від істориків освіти відповіді на питання про
виникнення та зміст релігійних традицій в освіті. |
Опис: | Цебрій І. В. Інноваційна педагогіка раннього середньовіччя в зарубіжний і вітчизняних дослідженнях другої половини XX - початку XXI століття / І. В. Цебрій // Дидаскал. - 2016. - № 16. - С. 15-21. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12529 |
Розташовується у зібраннях: | 16
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|