DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2019(19) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12514
|
Назва: | Навчання пейзажного живопису студентів закладів вищої освіти |
Автори: | Руденко, І.В. Адаменко, О.А. |
Ключові слова: | інтегровані та творчі завдання майбутні педагоги мистецьких дисциплін мистецька освіта пейзажний живопис студенти заклад вищої освіти |
Дата публікації: | 2019 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядаються різні типи завдань і вправ, які визначають готовність майбутніх педагогів мистецьких дисциплін до самостійної корекції творчого процесу як способу самореалізації; інтегровані завдання, спрямовані на усвідомлення єдності засобів художньо-образної мови мистецтв; творчі завдання на переробку й стилізацію пейзажного образу до потреб прикладної графіки, що сприяють розвитку варіативності та креативності мислення майбутніх фахівців.
, , , |
Опис: | Руденко І. В. Навчання пейзажного живопису студентів закладів вищої освіти / І. В. Руденко, О. А. Адаменко // Естетика і етика педагогічної дії : зб. наук. пр. / Ін-т пед. освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – 2019. – Вип. 19. – C. 136-144. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12514 |
Розташовується у зібраннях: | 2019(19)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|